Sådan genererede Eniig nye leads, ved hjælp af konkurrence med gavekort

Af -

Kunne du tænke dig at give dine kampagner et skub i den rigtige retning? Læs med her og lær hvordan Eniig øgede potentielle kunders engagement, ved hjælp af incentives i form af gavekort.

Problemstilling:

Eniig var på jagt efter at aktivere sit latente marked og generere nogle nye leads, som senere kunne konverteres til kunder.

Løsning:

Eniig lavede en kampagne, i samarbejde med Lead Family, der bestod af et skrabespil hvor i, man som deltager havde mulighed for at vinde gavekort.

Når man havde deltaget, sagde man som forbruger ja til kontakt fra Eniig og modtog sin præmie, som i dette tilfælde var Sunset Boulevard gavekort.

 

 

Gavekortet til Sunset Boulevard øgede helt naturligt engagementsgraden i kampagnen, som aktiverede en hel del potentielle kunder for Eniig.

 

 

 

 

 

Sendentanke.dk kommer ind i billedet i forhold til selve præmiedelen, som er gavekortene. Vi tilbyder 100-vis af forskellige gavekort der kan benyttes i lign. løsninger, hvor der i dette tilfælde, som nævnt var benyttet Sunset Gavekort. Hver gang en kunde har vundet et gavekort, sendes gavekortet øjeblikkeligt og automatisk imod vinderen på enten SMS eller e-mail. Dette er muligt gennem API-integration mellem Lead Family og Sendentanke, der ligeledes gør det muligt for Lead Family at tracke præcis, hvor meget der udsendes vi partner login. Alt foregår dermed digitalt, som er både mest omkostnings- og tidseffektivt. Læs mere om de forskellige muligheder her.

Medarbejder gavekort

 

Læs mere om vores løsninger her.

Eller kontakt os på:

70224700 eller info@sendentanke.dk